Saturday, April 10, 2010

KenaNgan oh KenanGan...

Ish..kejap ja masa berlalu..pejam celik pejam celik...da 6 thn sekolah menengah aku tinggai...ikut sekolah rendah plak 11thn...kalau tadika plak..ish da berbelas tahun..so maknanya aku da tua la??bukan tua berumur..matang..hihihi..byk da aku punya ngarut..

erm..berbalik plak ngn kenangan yang aku mksudkan ni..yang bestnya tiap2 kali nak endingkan something rasa mcm sayu je..mula2 masuk sekolah semangat gila nak masuk matrik..da masuk matrik gelabah nak masuk main camp...da sekarang sedih2 kabhi kushi kabhi gam plak..hehehe tu la mnusia yg bernama Rodhiah ni...tak bersyukur langsung.. Jangan nnt da keja tak sabar nak cari keja lain plak...kihkihkih...

badan ngah letih..nak tdo da petang sangat..so aku pon amik keputusan untuk membuka blog aku yang comel ini..sekadar nak abiskan masa lapang...yela aku ni kan sentiasa lapang...hehehe

next week kena antar report FYP..adoi cuti2 pon otak pk FYP.. da la letih angkut barang..Zen kata jangan merungut sebab semua orang kena pndh bkn aku sorang..ingatkan dia nak kata "tak pa Rodhi..aku tolong ko angkut barang..." Hampeh tul...
pastu ada plak dia kata ala dekat wataniah bleh je angkat kayu balak..bila masa training wataniah pakai kayu balak..hehe terpengaruh ngn askar oversea kot dia ni...

so sekarang officially aku da jadi bdk ameenah..kolej lawa..bilik lawa...semua lawa..tapi ada la yg aku kureng sket..bukan apa..tak berapa best...hehehe satu benda yang aku terpk sekarang..blok aku btul2 tepi enjin..kalau aku potong ja pagar kat tepi ni bleh aku cross enjin ngn senangnya..tak payah susah hati nak pusing jauh2..sapa setuju kembangkan hidung..takpelah sebulan je..jgn pasni tukar blk lg sudah..mau nangis aku nnt..huhuhuhuhuhu...

da la ngntk plak..da berapa kali asyik menguap..tgk movie la.tak pon men game..so that aku tak ngntk..

Spesel untuk kawan2 aku..irshadian,mecha,engin and the rest of the world...
ceeeewah..macam orang glemer...artis gitu...

A friend is someone we turn to
when our spirits need a lift.
A friend is someone we treasure
for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives
with beauty, joy, and grace.
And makes the whole world we live in
a better and happier place.

- Jean Kyler McManus -

1 comment:

  1. Salam..hai rodhiah...hmmm baru jumpa blog hg...sila2 la lawat blog aku yg xseberapa...nk komen kt shoutbox hg tp xda...sori kt cni jela ye..

    ReplyDelete