Saturday, April 24, 2010

K.A.W.A.N

Apa yang di maksudkan dengan kawan2..Ish macam soklan SPM plak..hahaha kawAN adalah seseorang atau dua org atau tiga orang..opps..kawan tu sorang..kalau kawan2 baru 2,3,4,5,6,7,8,9, and so on la...Erm..tgh2 mlm ni aku nak ngarut something pasal kawan..

First of all..ceeewah macam EAP plak..bagi aku sapa2 pon bleh jadi kawan..sebabnya mana ada dalam dunia ni kalau nak jadi kawan kena ada syarat..erm..tapi hati mau ikhlas..jangan kawan sebab2 nak pape dari kawan tu..
kang apa yang nak tak dapat kawan pon tak dpat..so kawan la sebab dia mmg kawan..adoi ROdhiaH..hang dok ngarut apa??aku tau la da kui 1.20 pagi...ish3...
LApar la plak..DOk AmeeeeeNah ni jauh..kalau Makan kat hS by the time sampai balik bilik mesti da laPaq balik..ish3..teruk2..hahaha

sambung balik..
aku happy ada ramai kawan..Happy.sbb banyak kawan banyak PerangAI...
untuk kawan2 aku..dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, UIA, thanx sangat..
Kawan2 aku jmp waktu program sekolah, Universiti..thanx sangat..sebab sudi jadi kawan aku..erm..layak ke aku ada kawan..hahaha tu soklan magic...sapa2 ada jawapan??

sedih la..dulu waktu sekolah rendah abis darjah 6 teriak sebab tak jmp da kwn sek. rendah..abis f5 teriak lg tak jmpa da kwn2 sekolah menengah..ni da 6 thn suka duka kat uia,,mesti akan wat aku teriak lagi..huhuhu nape la bila da jmp kena berpisah..uish..apa ni???jangan dok emo...

bnd yang pAlinG aku takut adalah kawan Baik sbb Baik maCAm mana seKAliPun nnt mesti berpisah gak..tu lagi tak best sbb lagi sakit..untuk kawan2 baik aku..thanx sgt..Pa'ah,Afiq,KEown,MatZaid...KAwan2 dalam mecha..bdk laki,bdk pmpn..thanx sgt..walaupon perkenalan kita hanya singkat tapi mengenali hampa semua dalam hidup aku adalah best moment yang susah nak share ngn orang...EVen bdk2 Department lain pon susah nak paham..Kalau 4 org kwn SEkolaH eSyaD@GemiLAng tu best2..best sgt..byk masa kita spent sama2..

ish..tak leh sedih2..nnt kwan2 sapa2 yang free bacala blog aku..tu maknanya otak aku ngah sehat..bleh la dok menekan keyboard ni..hahah so aku update la papa dalam blog ni..macam2 teknologi..yang online ada yang offline ada..yang free ada yang kena bayaq pon ada..yang penting kita keep in touch..takkan kita ramai3 nak apply keja sama..

thanx everybody..Love u All..


1 comment:

  1. ak tak suke bace benda2 gini tyme pagi2 ni..emosi tak stabil...sayang kamu juge..

    ~fad~

    ReplyDelete