Friday, April 9, 2010

Btul Ke MasA Tu JEleS kaT Aku???

Kihkihkih..Nak tergelak pon ada..betui ka masa menceburui kita...erm...ngah pk macam mana dia cemburu...jeles sangat dak??
Tapi aku mmg kompem dia jeles.. Dalam dok sibuk2 ngn benda lain da sampai penghujung..
4 tahun da ke aku kat cni? Ish2 mcm 4ari? takleh2 cepat sangat.. 4 minggu...erm..tak logic..sbb semua subjek amik 14 minggu...hah!!!! 4 bln.. Ish senget ka apo..Itu baru cukup satu sem...hahaha...Btul la da cukup 4 tahun...
Tapi... Ni yang tak best.. Kalau dulu abis sekolah still leh jumpa kawan2 masuk satu U...
Takkan pasni reramai nak minta satu company... Mau runtuh company tu..
Bayangkanla...Besfren aku dari sekolah je da 5 orang... Abis tu budak2 Mecha yang rapat2 sume ni nak dekat 80 orang... Alamatnya CEO tu cakap mcm ni "Adik, esok buka ja company sendiri.. Amik sendiri bahagian yang kitorang nak," kahkahkahkah...
Tak ka gila namanya..
Tapi sedihla..Pasni semua bawa haluan sendiri..Ishraqi da nak bawa diri jauh bersama orang terchenta.. Ramaila pakat dok ikut jejak dia.. Hasnaa, erm sapa lagi ek..
Oit kengkawan...Kawin jgn lupa jemput..Jangan dok pggl pakai Pesbuk plak... Aku orang kampung...Balik umah aku tak reti main Pesbuk... so antar kad kenduri kat umah ye...
Apa la aku dok ngarut ni...
Pasni bila da ramai ikut jejak Ishraqi kita kena wat jejak kasih plak...Tour all over Malaysia.. Jom singgah umah kawan2.. Wah bestnya kalau bleh wat macam tu...
I'm gonna miss u all..
Masa memang keji btul... Asal jeles sangat kat orang...

Lagu ni aku tujukan khas wat teman2 seperjuangan yg da teman aku selama bertahun2 menimaba ilmu... ada yang setahun dua, ada yang da berbelas tahun... thanz guys for being such a nice frenz for me...

Brothers | Doa Perpisahan
Pertemuan kita di suatu hari
Menitikkan ukhuwah yang sejati
Bersyukurku kehadap Illahi
Di atas jalinan yang suci
Namun kini perpisahan yang terjadi
Dugaan yang menimpa diri
Bersabarlah diatas suratan
Kutetap pergi jua


Kan kuutuskan salam ingatanku
Dalam doa kudusku sepanjang waktu
Ya Alloh bantulah hamba-Mu
Mencari hidayah dari pada-Mu
Dalam mendidikan kesabaranku
Ya Alloh tabahkan hati hamba-Mu
Diatas perpisahan ini

O.. uwo.. ho..

Teman betapa pilunya hatiku
Menghadapi perpisahan ini
Pahit manis perjuangan
Telah kita rasa bersama
Semoga Allah meredhoi
Persahabatan dan perpisahan ini
Teruskan perjuangan

Kan kuutuskan salam ingatanku
Dalam doa kudusku sepanjang waktu
Ya Alloh bantulah hamba-Mu

Senyuman yang tersirat di bibirmu
Menjadi ingatan setiap waktu
Tanda kemesraan bersimpul padu
Kenangku di dalam doamu
Semoga… Tuhan berkatimu

Oo.. ho.. o…

I'm gonna miss u all.... Love..

No comments:

Post a Comment