Wednesday, August 20, 2014

Vivix ohhh vivix

Last month promo vivix.. So aku pon recommend la product ni kat seorang mak student aku ni.. Dia cakap xkisah la berapa pon..Yang penting dia boleh nampak cantik dan tolong dalam beberapa perkara..Ayat paling xboleh tahan.. 'make sure saya cantik macam Erra Fazira raya nanti'.. aku diam jela sambil tersenyum.
Nak dijadikan cerita dia cakap xnak la beli sebotol..beli terus set promo buy 6 free 1...Katanya bleh bagi pada kawan baik dia, anak2 dara dia untuk suami sebab ada masalah gout.
Balik KL lepas raya di Penang pon aku telefon dia nak tanya apa perkembangan lepas amik vivix..
1.Badan da xpenat
2.Migrain hilang
3.Berak da okay..kalau x seminggu sekali..sekarang tiap2 hari. Suami dia siap ckp lagi..xpala u da cantik.At least dia da baiki masalah membuang U.
4.Rasa kulit tegang.
Alhamdulillah dengar update positif macam tu. Rasa berbaloi beli vivix ni.. Rasa sedap pastu kesan terbaik. Puas hati dapat membantu orang. Rasa sangat gembira sebab jumpa product yang terbaik macam ni.
Sesiapa yang merasa macam ni bleh la consume Vivix. Cuba sekarang.InsyaAllah xrugi.
Nak dapat consultation macam akak ni bleh la PM saya di FB Rodhiah Zainon atau Wassep/Weechat 0192788622
Shaklee always work always safe..

No comments:

Post a Comment