Tuesday, August 5, 2014

Shaklee & Me

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Lama rasanya x menulis kat sini.. kekangan masa dan banyak faktor lain menyebabkan aku xleh nak menulis serajin zaman sekolah.. Waktu zaman sekolah aku la paling rajin menulis diari.. kekekekeke siap berbuku2. dari tulis dalam diari aku tulis dalam buku sekolah.. macam2 doa dan harapan aku tulis..

Okaylah.. Tajuk kali ni agak pelik sket. Shaklee???? Macam mana aku bleh involve dengan Shaklee? Sapa recommend Shaklee pada aku? Macam2 persoalan ada dalam kepala ni...

Aku start Shaklee waktu dalam pantang.. Kakak aku merangkap mak Shaklee aku yang register..
9.10.13 aku jadi ahli Shaklee..hehehe.. Ya Allah sekejap ja masa berlalu.. da hampir setahun.. aku adalah pengguna tegar Shaklee..smua supplement aku telan Shaklee... and rasa ok ja..sesuai ngn badan aku sendiri..
Waktu dalam pantang aku amik set berpantang.. xsusah pon.. ada Bcomp, VitC, Zinx, Vitalea, Ostematrik, Alafalfa, ESP and Omega Guard...huh!!!macam2 aku makan..sekarang plak aku add few more supplement mcm Performance Drink, Mealshake,Peppermint Ginger, Nutriferon and Lecithin.. Yela.nak jual kat orang kena la try kat badan sendiri..either its work or not.. pastu barang pencuci pon aku pakai Shaklee mcam Basic H and Dishwash... Setiap product ni nanti aku akan reviewkan satu2.. yela..xkan dalam satu entry nak cerita pasal semua bnd.kompem la org yang baca pon serabut..huhuhu..

Tu la cerita pasal Shaklee... N alhamdulillah..Sekarang husband aku pon pengguna Shaklee.. my parents pon pakai Shaklee and adik beradik pon ramai da guna Shaklee.. Bukan nak upkan barang tapi kalau benda elok and bleh bantu so why not kita share dengan orang sekeliling.. Pahala membantu dapat. and orang pon bleh hidup sehat..

So kalau rasa nak try Shaklee yang superb best ni bleh contact tru

FB:  https://www.facebook.com/rodhiah.zainon
Phone : 0192788622
Email: rodhiah.zainon@gmail.com


No comments:

Post a Comment